تست هوش

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نتیجه نهایی  رو ولش کن  ،حالا بگو ببینم حالتون چطوره ؟ 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت16:27---16 دی 1393
من به تو مي گويم كه در وبلاگت عكسهاي عاشقانه ي عاشق ها را بگذاري خوش حال مي شوم ممنون
پاسخ:ممنون از حضورتون


مريم
ساعت16:22---16 دی 1393
من به تو مي گويم كه در وبلاگت عكسهاي عاشقانه ي عاشق ها را بگذاري خوش حال مي شوم ممنون

کتایون
ساعت13:02---21 آبان 1393
.
به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …
افسوس…
پاسخ:زندگی یعنی بارانی از کثافت و در این میان، «هنر» تنها چتری است که داریم.


کتایون
ساعت13:02---21 آبان 1393
با تو بوده ام ، همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام ، با چشمان تو دیده ام
مرا از تو گریزی نیست
چنانکه جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از آفتاب
تو دلیل من برای حیات بودی و هستی
و چنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام
علت بودن من تو هستی
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است
« همیشه با تو »
پاسخ: زیبا بود


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:07---15 آبان 1393
هنوز هم وقتی باران می آید
تنم را به قطرات باران می سپارم
می گویند باران رساناست
شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند
.
پاسخ:برنده میگوید مشکل است اما ممکن بازنده میگوید ممکن است اما مشکل . . .


مائده
ساعت20:30---11 آبان 1393

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند
پاسخ:زندگی مانند گیتاری است که گاهی نوای غمگین می نوازد و گاهی نوای شاد. امیدوارم زندگی ات نوای شاد بنوازد


ali
ساعت0:11---4 آبان 1393

عصر ما عصر بلا عصر لمس انتها
عصر فقدان حقيقت عصر انکار خدا
عصر تشويش و گله عصر پاپوش و تله
عصر افعي عصر گرگ معصيت هاي بزرگ
عصر خواري عصر ذلت دورهء کوچ عصر هجرت
پاسخ:زیبا بود /ممنون از حضورتون


مائده
ساعت19:28---29 مهر 1393
بعد از مرگم جنازمو بسوزونین...میخام حسرت سرخاک اومدن به دل خیلیا بمونه....
پاسخ:حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم... بدجور شکسته ست دلم حال ندارم... درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز.... از حس پریدن پرم و بال ندارم


مائده
ساعت19:15---29 مهر 1393
سان پدیده ای غریب است:

به فتح هیمالیا می رود،

به کشف اقیانوس آرام دست میابد،

به ماه و مریخ سفر می کند،

تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند

و آن دنیای درونی وجود خود است
.
پاسخ:ادعای بی تفاوتی سخت است! آن هم نسبت به کسی که زیباترین حس دنیا را، با او تجربه کردی….!


ماهان
ساعت10:13---27 مهر 1393
دنیا دار مکافات است:

وقتی پرنده ای زنده است مورچه ها رو میخورد

و وقتی میمیرد مورچه ها او را میخورند!
پاسخ:متعجبم از کسی که به دنبال گمشده ی خود می گردد ، درحالی که نفس خود را گم کرده است ! اما به دنبال آن نیست...


m
ساعت9:24---24 مهر 1393
دوست داشتن را بعد از مرگ نمیگویند سعی کنیم قبل از مرگ همدیگر دا دوست بداریمو دوست بداریم
پاسخ:فهميدن هميشه ازآموختن بهتراست


m
ساعت10:02---21 مهر 1393
زندگیم بر پایه ی دوستیست اما دوستانم همه رفته اند
پاسخ:به نظر من ما روزي خواهيم مرد كه نخواهيم و نتوانيم از زيبايي لذت ببريم و در صدد نباشيم آن را دوست بداريم .


dina
ساعت22:37---20 مهر 1393
اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره . دومین کسی رو که میای دوست داشته باشی و از
تجربه قبلی استفاده کنی دلتو بدتر میشکنه و میزاره میره . بعدش دیگه هیچ چیز واست مهم نیست و از این به
بعد میشی اون آدمی که هیچ وقت نبودی . دیگه دوست دارم واست رنگی نداره .. و اگه یه آدم خوب باهات
دوست بشه تو دلشو میشکونی که انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...... اینطوریه که دل
همه آدما میشکنه
1
پاسخ:اوهوم


مائده
ساعت11:55---18 مهر 1393

به هرکی رو زدیم بهمون پشت کرد!!



به هرکی پشت کردیم از پشت خنجر زد!!


zohreh
ساعت8:27---18 مهر 1393
خوب بود
پاسخ:مرسی ❤


مائده
ساعت17:45---14 مهر 1393
گمان می برم که اگر خداوند

صد هزار گونه خنده می آفرید

اما رسمِ اشک ریختن را نمی آموخت،


قلب حتی تابِ دَه روز تپیدن را هم نمی آورد....
پاسخ:❤


دلبند
ساعت16:08---14 مهر 1393
هی تو اشتباه متوجه شدی ...
گفته بودم لب تر کنی برات میمیرم ...
اما نه به قیمت اینکه ...
لبانت را با دیگری تر کنی ...!!!
پاسخ:❤


غریبه
ساعت23:51---13 مهر 1393
خواهی که تو را کعبه کند استقبال
مایی و منی را به منا قربان کن
عیدت مبارک دوست خوبم
پاسخ:مرسی همچنین


مائده
ساعت20:29---13 مهر 1393
خوبم عزیزم تو چطوری؟؟؟؟
پاسخ: فدات گلم.❤ همیشه سلامت و شاداب باشین


مژده
ساعت12:11---13 مهر 1393
سلام آجی جون خوبی؟ ببخشید که کم پیدام. آخه سرم شلوغه کم تر وقت میکنم بیام وبت.
پاسخ:سلام گلم مرسی❤ خواهش عزیزم فدا سرت


مژده
ساعت12:05---13 مهر 1393
خاک عرفات را،
آب زمزم را،
کوه حرا را،
جرات ابراهیم را،
طاقت اسماعیل را،
وصال معشوق را،
صاحب کعبه نصیبت کند
عیدتان مبارک.
پاسخ: عید شما هم مبارک عزیزم ❤


بهارنارنج
ساعت2:01---13 مهر 1393
امروز پاییزیم

هوای دلم ابری است

هوای چشمانم بارانی است

وصدای خش خش خورد شدن غرورم ازدوربگوش میرسد

دراین هوای عاشقانه کسی هوس پیاده روی نکرده است ؟
پاسخ:❤


ɮǟʀǟռ
ساعت0:18---13 مهر 1393
روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد
و روزهایی که نیستی ، دلم
اما
تو باش …
تحمل اولی آسان تر است...
پاسخ:❤


刀ノレԾЦキム尺
ساعت0:14---13 مهر 1393
آدمهایـــــــــــــــــــــی هستند در زندگیتان:

نمیگویم خوبند یا بد...

چگالــــــــــــــــی وجودشان بالاست...

افکــــــــــــار.

حـــــــــــــــــــرف زدن.

رفتــــــــــــــــار.

محبت داشتنشان و هر جزئی از وجودشان امضادار است...

یادت نمی رود

"هستن هایـــــــــشان را"

بس که حضورشان پررنگ است.

ردپا حک می کنند.اینها روی دل و جانت....

بس که بلدند"باشند"....

این آدمهارا باید قدر بدانی...

وگرنه دنیا پر است از آن دیگرهای بی امضـــــــــــــــــایی که شیب منحنی

حضورشان.همیشه ثابت است...بعضی از آدمها ترجمه شده اند....

بعضی از آدم ها فتوکپی آدمهای دیگرند.....

بعضی از آدمهــــــــــــــــا با چند درصد تخفیف به فروش می رسند....

بعضی از آدمهــــــــــــــا فقط جدول و سرگرمی دارند....

بعضی از آدم هاخط خوردگی دارند ...

بعضی از آدمها را چند بار باید بخوانیم تا معنی آنها را بفهمیم....

و بعضی از آدمها را باید نخوانده کنار گذاشت.

از روی بعضی از آدمهـــــــــــــــــا بایــــــــــــــــــــــــد "مشق" نوشت...

و از روی بعضی ها"جــــــــــریمـــــــــــه"
پاسخ:لایـــــــــ❤ــــــــک گلم


刀ノレԾЦキム尺
ساعت0:10---13 مهر 1393
فاصله ها هیاهو می کنند


و صدای هق هق دل تنگی ام


در نوسان بودن و نبودنت رنگ می بازد


کفش های رفتنت را گم می کنم


تا برای همیشه بمانی

پاسخ: عالی


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت23:20---12 مهر 1393
ن است دیگر گاهی باید با صدای بلند بگویی ضعیفه نباشی نیستم جونم به جونت بنده به مولا.

̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت23:19---12 مهر 1393
آغا غذای سامان گلریز تو حلقم اگه دروغ بگم
دیروز همراه بابام رفته بودم که جواب آزمایش خونش رو بگیره پرستاره امده میگه : تبریک میگم جوابش مثبته شما باردارین!!!!!!!!!
هیچی دیگه تا منو از رو زمین بلند کردن سه چهار تا صندلی رو خورده بودم!


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت23:10---12 مهر 1393
یه دوست پسرم نداریم جورابامون و بشوره بعد اتو کنه بعد پامون کنه بعد بگه مرسی که افتخار دادی جورابات و بشورم عشقم
ما هم جوابشو ندیم


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت23:02---12 مهر 1393
مادرها شبیه نخ تسبیح می مانند ،

به نسبت دانه ها کمتر خودنمایی می کنند،

اما اگر نباشند هیچ دانه ای کنار دیگری نمی ماند ..!

خدایا کاش نخ هیچ تسبیحی پاره نشود...
پاسخ:❤


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت22:55---12 مهر 1393
تو رو دوست دارم،مثل شبی که ستارش و می خواد


تو رو دوست دارم،مثل گلی که پروانش و می خواد


تو رو دوست دارم عجیب،تو رو دوست دارم زیاد


تو رو دوست دارم بیشتر از هر چی خدا به من نداد


وقتی هر بار به من میگی از تو دل نمی کنم


احساس می کنم خوش بخت ترین منم


وقتی لبخند می زنی دنیام قشنگ تره


تو چشم تو نگاه غم هام و می بره


تو رو دوست دارم واسه خودت


تو رو دوست دارم واسه خودمنمیای وبممممممممم
پاسخ: میام عزیزم ❤


mar♥jan
ساعت17:45---12 مهر 1393
سلام اجی جونم. منم عید قربان رو بهت تبریک میگم جیجرم
پاسخ:سلام گلم..❤ مرسی فدات /همچنین


mar♥jan
ساعت17:42---12 مهر 1393
دنیایت را با دنیایم عوض میکنی ؟

فقط چند ساعت …

میخواهم بدانم آنکه تمام دنیای من است در دنیایش چه سهمی دارم
پاسخ:زیباااااس..❤


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت16:19---12 مهر 1393
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻧﺬﺭﯼ ﭘﺨﺶ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﺩﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﺁﻣﺪ ﺟﻠﻮ ﺩﺭ، ﻧﺬﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﮔﻔﺖ ﺍﻧﺸﺎﺍﻟﻠﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺣﺎﺟﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﯽ ﻣﻨﻢ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﻧﮑﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺣﺎﺟﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﭼﺸﺎﺵ ﮔﺮﺩ ﺷﺪ ﺩﺍﺵ ﺍﺯ ﺣﺪﻗﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﺰﺩ ﮔﻔﺖ: ﺧﻮﺏ ﭼﯿﻪ؟ ﻣﻨﻢ ﯾﮑﻢ مکث ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﮔﻔﺘﻢ: ﺁﺯﺍﺩﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻈﻠﻮﻡ غزه!
نمیدونم چرا درو محکم بست و خدافظیم نکرد. فکر کنم اسراییلی بودلامصّب!
پاسخ:..❤


عشق ممنوع معصومه
ساعت16:12---12 مهر 1393
عیدشمام مبارک عزیزم
عیدقربان برعموم شیعیان مبارک باد
پاسخ:مرسی گلم ..❤همچنین


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت15:53---12 مهر 1393
گـاهی وقتهـاچقــدر ساده عروسک می شویــــم
نه لبخند می زنیـــم
نه شکایتــــــ می کنیـــم
فقـــط احمقانه سـکــوتــــــ می کـنیم....!
پاسخ:بسی زیبا


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت15:30---12 مهر 1393
ﻣﻮﻧﺪﻧﯽ ﺭﺍﻫﺸﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺭﻓﺘﻨﯽ ، ﺑﻬﺎﻧﺸﻮ …
پاسخ:عالی..❤


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت15:17---12 مهر 1393
تصادف کنم‼‼

حافظه ام را از دست بدهم....

همه دلشان برایم بسوزدوبگویند بیچاره...

که کم حرفتر از الان باشم...

که تو بیایی به دیدنم خیره خیره فقط نگاهت کنم....

که نشناسمت که عاشقت نباشم.....

که فقط بدانی دوستت داشتم و دیگر نمیشناسمت حتی.....

که لبخند و چشمانت را فقط دوست داشته باشم

ولی عاشقت نباشم....

که دیگر به هیچ چیز فکر نکنم....

که تو برای همیشه بروی و

من همیشه فقط با خودم تکرار کنم:

"این غریبه چقد اشنا بود..."
پاسخ:..❤


̶̲̅и̶̲̅i̶̲̅l̶̲̅o̶̲̅υ̶̲̅ʇ̶̲̅ɒ̶̲̅я
ساعت15:12---12 مهر 1393
گفت:حالم ازت بهم می خورد...

کسی که حال بدش کنارم خوووب میشد!!!


مهران
ساعت14:45---12 مهر 1393

پروردگارا !
یاری کن ، آنچه دانسته یا ندانسته می شکنیم ، دل نباشد



پاسخ:لایک


atefeh
ساعت14:20---12 مهر 1393
× وقــتـــــی خـــــاکــــم مــــی کنیـــــــــن + # ســـه پــاکــــــت سیـگـــــار تـــو قبــــــــــرم بــــذاریـــــــــــــن ÷ شــــــایــد شــــب اول بحثـــــــم بـا خــــدا طـــــــول کشیــــــــد ×
پاسخ:..❤


atefeh
ساعت14:19---12 مهر 1393
مرد لاک به ناخوناش نمیزنه که هروقت دلش یه جوری شد،دستشو باز کنه و ناخوناشو نگاه کنه و ته دلش از خودش خوشش بیاد!
مرد موهاش بلند نیست که توی بی کَـسی کوتاهش کنه و اینجوری لج کنه با همۀ دنیا!
مرد نمیتونه وقتی دلش گرفت زنگ بزنه به دوستش و گریه کنه و خالی شه!
مرد حتی دردهاشو اشک که نه،یه اخـمِ خشن میکنه و میچسبونه به پیشونیش!
یه وقتایی ، یه جاهایی ، به یه کسایی باید گفت :
"میـــــــــــــم ... مثلِ مـــــرد!!!!
پاسخ: متن زیبایس


atefeh
ساعت13:47---12 مهر 1393
خبر از من داری؟…


خبر از دلتنگی های من چطور؟


و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند…


خبرش رسیده که مرده اند؟


هیچ سراغ دلم را میگیری؟


کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟


مچاله ام از دلتنگی؟


آه… که هیچ کلاغی نساختیم میان هم


وجدانت راحت…


خبرهای من به تو نمی رسد…
پاسخ:لایـــــــــک گلم❤


atefeh
ساعت13:46---12 مهر 1393
چه فرقی میکند؟

غم پشت لبخند یا لبخند پشت غم

وقتی هیچ کدام از لبخندهایم بدون غم کامل نمی شود
پاسخ:...❤


atefeh
ساعت13:45---12 مهر 1393
به سلامتی عشقی که طالعش به اسم من نبود ولی هنوز دوسش دارم . . .
پاسخ:ب سلامتی ...


atefeh
ساعت13:44---12 مهر 1393
اینجا عشق یعنی اینکه به خاطر چشمهای دور و برت . . .معشوقت را فقط از پشت گوشی بوسیده باشی!
پاسخ:بسی زیبا❤


مهران
ساعت13:40---12 مهر 1393
قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه
پاسخ:لایک


مهران
ساعت13:29---12 مهر 1393
ابرها به آسمان تکیه می کنند ، درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر
پاسخ:همینطوره


dina
ساعت13:11---12 مهر 1393
برشما هم مبارک
پاسخ:مرسی گلم ❤


❤3ƛƦ€h❤
ساعت13:40---11 مهر 1393
حالم
واقعن ک من تازه ماشین حسابو کاغذ اوردم دم دستم عجبااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا
این گلع واسع منع یا همع ایول از دلم در اوت
پاسخ:هم واسه تو❤ هم بقیه گلم


❤3ƛƦ€h❤
ساعت13:33---11 مهر 1393
دلم می خواهد از دید بعضی آدمها پنهان بمانم...
آدمهایی که مدام توی زندگیم سرک می کشند...
و با ژست صمیمیت...
داشته هایم را می شمارند...
احساساتم را خط کشی می کنند...
اشتباهاتم را سرزنش می کنند...
به چیز هایی که خود ندارند حسادت می کنند...
دست می گذارند روی نقطه ضعف هایم ...و آنها را بزرگ و بزرگتر می کنند...و هر کاری که لازم باشد می کنند...
تا مرا کوچک و بی رنگ و کدر نشان دهند...
این آدمها ” آینه ” نیستند ، ” خورده شیشه اند...
پاسخ:مرسی گلم❤زیباس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:تست هوش , ] [ 1:59 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .